TikTok се превърна в мястото за откриване на музика за Gen Z. Сега платформата се надява да предостави ново маркетингово решение за медийна промоция, наречено TikTok Spotlight.
TikTok Spotlight е нова промоционална функция, която стимулира общността на платформата и улеснява търговците да използват силата на TikTok за предстоящи релийзи и библиотечно съдържание. TikTok Spotlight идентифицира приложимите short-form видеа на платформата и приписва anchor линк, който да насочва аудиторията към определена страница с цел научаване на повече подробности за съответното съдържание.
За филми това може да са подробности като резюме, актьорски състав, официални акаунти и колекция от друго съдържание на създател, свързано със същото филмово заглавие. Около 74% от Gen Z използват TikTok, за да заменят търсенето на информация в Google, така че това е друг начин TikTok да предоставя информация за медиите, без да насочва младите хора извън платформата.
Идеята е феновете да се задържат в платформата, като развиват различни дискусии и се потапят цялостно в дадената фен общност. Тази специална страница за филми ще предлага възможност за връзка с мястото, където се може да се гледа съдържанието, или за закупуване на билети онлайн.
В момента TikTok Spotlight работи със студиа, за да идентифицира създатели на съдържание и съответните стимули за насърчаване на автентични постове за филми и телевизионни предавания. След това този тип съдържание се разпространява в платформата и извън нея под различни форми – от образователни материали до всякакъв вид други допирни точки.
Функцията също така предоставя изчерпателен analytics dashboard, където студиата могат да съберат ценна информация за своите фенове. Тези статистики помагат да се разпознае точно какво иска публиката и как най-ефективно би се активирала около предстояща премиера.
Тази информация се придобива чрез анализ на платформата, идентифициране съдържанието, създадено за специфичното заглавие, проследяване на това как се представя то, кой е ангажиран и insights от най-високо ниво – предоставяйки широка представа за фен общността в платформата. Този тип analytics могат също така да забелязват развиващи се тенденции и разговори в реално време, давайки възможност на студиата да се ангажират смислено с потребителите в TikTok.